Ze zijn meedenkend, hebben gevoel voor haar en kijken naar het gehele plaatje, geven eerlijk advies en fijne tips qua verzorging. Was echt verrast hoe snel ze door had wat beter was qua model en heel fijn dat ze me het vertrouwen gaf om haar advies op te volgen. Ben er heel blij mee.
Styling door Felicia•Föhnen / Stylen
Anne•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Top service
Styling door amira•Krullen-knippen
Sara•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Lieve mensen. Prachtig haar. Keratine is topuitvinding! En hier doet het helemaal geennpijn! Wordt niet hard aan je haren getrokken. 😁
Styling door Chirine•Keratinebehandeling
Cindy•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Super gezellige dames! Heel fijne sfeer en heel kundig.
Styling door Felicia•Föhnen / Stylen
Anoniem•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Very happy with my first visit there. Definitely will not be last!