Thank you, Carolina, for the great service :) I am really Happy with my manicure and pedicure. 100% recommended it.
Behandeling door Carolina•
ManicureToon alles…
Karina•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel slecht. Moest toen ik thuis kwam zelf nog aan de slag. Ze had het zo gaan alsof het van bovenaf leek als er wat gedaan was. Had aan de zijkant nog een bobbel zat. Heb gelijk mijn volgende afspraak geannuleerd. Op zoek naar een andere pedicure. En ook nog eens met je collega in het buitenlands praten terwijl ze met een klant bezig is. Schandalig.
Pedicure
Jolanda•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Wat een fijne ervaring! Carolina is kundig en vriendelijk. Ze kijkt naar wie ze voor zich heeft en adviseert wat daar goed bij past vwb permanente makeup. Ben blij met de eyeliner en ga terug voor 3D pm voor de wenkbrauwen. Wat mij betreft een aanrader!
Behandeling door Carolina•Permanente make-up (pmu)