Nabehandeling PMU. Weer supermooi gedaan. Erg blij mee
Behandeling door Carolina•Permanente make-up (pmu)
Marjan•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijn om binnen te komen,vriendelijk ontvangst..
Shaya weet wat ze doet heel lief ,vriendelijk en respectvol..werkt hygiënisch en professioneel..geeft ook advies over producten, heeft ook interesse wat de klant vraagt..ik geniet nog steeds van de behandeling..
Ga zo door Shaya!
Facials / Gezichtsbehandelingen
Saïba•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Behandeling verliep naar wens.
Behandeling door Carolina•Permanente make-up (pmu)
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Klantgericht
Afslankbehandeling
Belma•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer vriendelijk en vakkundig geholpen door Kelly!