Ze was heel lief en aardig! Alleen duurde de behandeling ruim een uur (brazilian en hele benen). Dit zou ik niet erg vinden als ik daarna helemaal glad zou zijn. Maar nadat ze klaar was zag ik nog overgeslagen plekken. Dit had ik aangegeven en heeft ze netjes geharst. Toen ik thuis kwam zag ik dat er echt nog veel overgeslagen plekken zaten. Ik heb thuis de rest moeten doen. Dus 3 sterren voor een uur zitten zonder gewenst resultaat, sorry. Ben overigens niet nieuw met waxen.
Vrouwen harsenToon alles…
Shereen•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Top👍🏼
Pedicure
Karla•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
De wax was niet goed, onvoldoende
Vrouwen harsen
malthi•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Littekenbehandeling/verwijderen van moedervlekjes is zeer deskundig uitgevoerd. Ik ben helemaal blij met het resultaat. Dank je wel Carolina😘
Behandeling door Carolina•Facials / Gezichtsbehandelingen