Goede ontvangst en Shaya,de stagiaire, kwam zelf nog mijn telefoon brengen die lag op te laden. Heel attent en ik weet vrijwel zeker dat zij, als ze alle kneepjes van het vak beheerst, ze een goede aanwinst is voor het team. Kortom ben heel tevreden en de salon ziet er altijd schoon en opgeruimd uit.
Afslankbehandeling
Brigitte•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super adres
Behandeling door Carolina•Permanente make-up (pmu)
Monique•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Klantvriendelijk
Pedicure
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was mijn eerste keer , dus best spannend! Verder heel goed geholpen :)