de styliste was heel ruig met de vijlen en andere tools en heeft de nagels erg kort gemaakt, waardoor de huid rondom de nagels gevoelig is. ook is lak niet netjes aangebracht en zijn er binnen 24h al lelijke plekjes ontstaan en haakjes in de nagels.
Behandeling door Larissa•
PedicureToon alles…
Lin•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Altijd een feestje voor mijn gezicht bij Larissa😍
Behandeling door Larissa•Facials / Gezichtsbehandelingen