Larissa ontvangt je met open armen. Mijn wenkbrauwen waren bijna niet meer zichtbaar en Larissa krijgt ze altijd weer in een vorm. Ben er heel blij mee
Behandeling door Larissa•Wenkbrauwen - threaden
Mieke•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is een fijne salon met fijne behandelingen. Ik ben er super tevreden over.
Behandeling door Larissa•Facials / Gezichtsbehandelingen