Als je deze salon binnen stapt zul je er geen spijt van krijgen. Ze stelt je rustig op je gemak en overlegd alles met je. Wil je iets wel of wil je het niet ook prima.
Behandeling door Larissa•Pedicure
José•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede behandeling, fijne salon. Je hoort helaas echt iets teveel de dames uit de kapsalon door de muren heen, dat doet wel afbreuk als je je wil ontspannen. Medewerkster gaf erg fijn uitleg over wat ze ging doen en het eindresultaat is goed.
Behandeling door Larissa•Facials / Gezichtsbehandelingen
Sanne•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Great as usual
Behandeling door Larissa•Vrouwen harsen - benen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel aardig, kundig en professioneel.
Behandeling door Larissa•Pedicure
Ingemar•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Larissa is naast fijn in de omgang ook goed in wat ze doet. Mijn wenkbrauwen al meerdere keren door haar laten doen en ondertussen ook een pedicure. En elke keer super tevreden weggegaan.