Larissa is heel goed in wat ze doet.
Verder een heel aardig en hartelijk persoon.
Als klant kun je echt ontspannen en erop vertrouwen dat ze goed werk levert.
Behandeling door Larissa•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Jolande•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Larissa is super vriendelijk en deskundig.
Mooie salon. zeker de moeite waard.
Behandeling door Larissa•Pedicure
Agathe•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Larissa is heel kundig en super leuk. Het is elke keer weer fijn om een afspraak bij haar te hebben. Ik kom er nu 2 jaar en altijd tevreden
Behandeling door Larissa•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Karin Muller•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super leuke, lieve, spontane meid!
En levert goed werk af. Kom zeker terug!
Behandeling door Larissa•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Rosanne•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
M’n wenkbrauwen en wimpers zijn weer helemaal vakantieproof!
Behandeling door Larissa•Wimpers en/of wenkbrauwen verven