Ik word altijd blij van Larissa. Ze is professioneel (en gezellig!). De behandeling ben ik (nu voor de tweede keer) zeer tevreden over en de volgende afspraak staat alweer ingepland.
Behandeling door Larissa•Vrouwen harsen - benen
Demi•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne salon om je wenkbrauwen te laten epileren en verven! Ik ben erg tevreden 😊 Hele fijne ervaring met Larissa
Behandeling door Larissa•Wenkbrauwen - threaden
Eva•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Aardig en deskundig!
Behandeling door Larissa•
Vrouwen harsenToon alles…
Rosanne•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk genoten! Snel weer!
Behandeling door Larissa•
PedicureToon alles…
Marleen•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom al een poos bij Larissa en ben heel tevreden. Super aardig, kundig en flexibel.
Behandeling door Larissa•Wimpers en/of wenkbrauwen verven