De behandeling was perfect. Na de behandeling een super zachte en schone huid. Larissa is een topper!
Behandeling door Larissa•Facials / Gezichtsbehandelingen
Sharon•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Super behandeling, heel relaxed
Behandeling door Larissa•Pedicure
Paul•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Super tevreden!
Behandeling door Larissa•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Cigdem•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn om helemaal te ontspannen bij Larissa en dan weer weken een fris en gezond gezicht te hebben.
Behandeling door Larissa•Facials / Gezichtsbehandelingen
Inge•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik was bij Larissa,een leuke spontane dame.
De behandeling was geweldig en kreeg een goede uitleg over alles.
Je wordt heel hartelijk ontvangen en de behandeling was TOP👍👍
Bedankt Salon Looks !!!