Een heerlijke en ontspannende zwangerschapsmassage gehad, een uur lang in de zevende hemel! Ik kom zeker binnenkort terug.
Marsha•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn geholpen!
Rebecca•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Vandaag voor het eerst langs geweest met nagels die door eigen onhandigheid naar de gallemiezen waren geholpen. Ben hier super goed geholpen door de nagels repareren en goed advies te krijgen over hoe nu verder. Ga hier zeker terugkomen!
Maartje•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk relaxed van top tot teen ingecrèmed. Als je zoveel stress hebt als ik is een half uurtje ontspannen niet genoeg. Twee behandelingen in één en dat voor 1,5 uur is helemaal perfect.