Vandaag voor de eerst keer geweest.
Ik had de gezicht behandeling van 30 min en wat heb ik genoten echt een aanrader.
Kim•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Superfijn en netjes geholpen! Wenkbrauwen weer mooi en rest goed geharst door een jonge, maar heel secure aardige medewerker. Helaas haar naam niet gevraagd. Aanrader!!
Johanna•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd heerlijk en prijs eerlijk momentje voor mezelf