Vandaag een heerlijke gezichtsbehandeling gehad van Kim die ook erg fijn masseert en mooie gelnagellak door Sietske. Fijne salon en erg relaxed. Ik kom er zeker terug!
Vera•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne behandeling, Sietske liet me in alle rust genieten. Ik ben heel tevreden.