Heerlijke gezichtsbehandeling gehad bij Maaike. Harsen , wenkbrauwen verven , alles geheel naar wens. Goed advies over mijn huid en gezellig praatje erbij met ontspanning. Dank je wel Maaike 😘
Silvia•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk ontvangen en een fijne ontspannen duo massage gehad