Heerlijke ontspanningsmassage van een uur gehad, vriendelijke service.
C.J.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Goeie service, netjes, mooi op tijd! Ik ga zeker terug
S.K.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig...heerlijke massage bij de gezichtsbehandeling. En fijn de stilte momenten bij een behandeling.
F.v.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Really nice and relaxing!
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Alina•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
She didn’t really cared about my nails and she clearly didn’t take to much attention on making them look the same, so they all look very different from each other. Not coming back