Op en top was de behandeling de klachten die ik met mijn voeten had heeft Sietske professioneel verholpen
Pedicure
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk, goede sfeer en mooi resultaat
Wenkbrauwen - threaden
julia•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne salon. Altijd alles in overleg en rustige sfeer.
Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Charlotte•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Afspraak was prima, maar mijn nagels zijn slecht geveild. Chips niet goed weggewerkt en qua vorm zijn ze scheef. Resultaat: 2 dagen na de behandeling 1 nagel ingescheurd en 1 nagel gechipt.
Behandeling door Dana•Gellak manicure
Laura•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor 20 euro enkel knippen, vijlen en creme. Was nog geen 10 minuten binnen. Dure bebandeling voor weinig.