Ontzettend leuke en gastvrije kapster, voelde me gelijk erg welkom. Knippen en stylen perfect gedaan. Super blij met het resultaat. Ik kom zeker terug!
Styling door Lina•Vrouwen knippen
Denise•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerste keer highlighten bij Lina, ben erg tevreden. Ze gebruikt veel folies waardoor de highlight heel subtiel wordt, nog een toner erover voor het Wow-effect! Ze weet ook precies welke kleur bij je huidskleur en ogen past. Erg tevreden!