Lina is heel vriendelijk en daarnaast een echte vakvrouw, met een grote passie voor haar vak. Ze denkt met je mee en ik vertrouw volledig op haar advies. De salon is een heel fijne ruimte qua sfeer, muziek etc. Ik ben al ruim twee jaar een zeer tevreden klant en beveel Salon Mood van harte aan!
Styling door Lina•Highlights - half hoofd
Anoniem•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ongelooflijk goed geknipt en mocht je ooit uitstekend geföhnd willen worden dan ben je hier ook aan het goede adres. Het was mijn eerste keer, maar eindelijk heb ik "mijn kapper" gevonden!!
Styling door Lina•Vrouwen knippen
An•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Lina is echt geweldig goed en ook nog eens heel leuk, wel zo prettig als je bijna twee uur in de salon bent :)
Styling door Lina•Highlights - half hoofd
Charlotte•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd prima! Lina begrijpt wat ik wil en lijkt het moeiteloos uit te voeren. Ook mijn haar geknipt en het valt weer super!
Heel tevreden
Styling door Lina•Kleuren - uitgroei
Trudy•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima - fijn om weer naar Mood te kunnen om geknipt te worden - altijd goed