Een geweldig goede salon, waar ik al sinds de start kom.
Styling door Mireille•
Mannen knippenToon alles…
peter•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
As always I was satisficed with Mireille's work
Styling door Mireille•Föhnen / Stylen
Nadya•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke latte. Mooie kleuren en super Bob model, zoals altijd. Tot de volgende behandeling.😉👏
Styling door Mireille•
Kleuren - volledigToon alles…
nellie•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
As always Mireille was professional and attentive
Styling door Mireille•Föhnen / Stylen
nadia•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik woon niet meer echt in de buurt maar ben toch weer een keer terug gegaan naar Tati! Top geholpen. High en low lights en weer goed geknipt. En...altijd gezellig!