Altijd een fijn momentje voor je zelf om je haar bij Tati te laten doen 😁
Meisjes knippenToon alles…
ANJA•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier al jaren! Dat zegt genoeg neem ik aan.
Styling door Mireille•Vrouwen knippen
JOYCE•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Schitterende ambiance, gezellig nabij de Denneweg. lekkere koffietentjes. Wordt altijd super gastvrij ontvangen als vaste klant. Weten precies op basis van mijn haarstructuur en alles hoe het geknipt moet worden waarna mijn haar vervolgens weer top zit en hoef daar de komende niets voor te doen om het in de coupe te houden.
Styling door Babette•Mannen knippen
Roland Wetzel•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeker tevreden over de behandeling van Babette.
Styling door Babette•Highlights - heel hoofd
mvg•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
As always I had a professional and skillful treatment from Mireille