Uitstekende kapper, goede service, vriendelijke en zorgzame behandeling, fijne sfeer en ambiance. Aan te raden.
Styling door Mireille•Vrouwen knippen
joy•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ervaren en vakkundig behandeld. Elke keer weer. Mijn vaste kapster.
Styling door Mireille•
Highlights - heel hoofdToon alles…
Charity•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed , vlot en gezellig😍
Styling door Mireille•Kleuren - volledig
CARIEN•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Super ervaren dames met gevoel voor je wensen en ook weten ze exact wat bij je past en kunnen daar een goed advies over geven, maar houden in t oog wat je zelf belangrijk vindt.
Ook nog een heerlijk cappuccino als vervolmaking van een relaxed kappersbezoek.
Je gaat vertrekt met een nieuw "hoofd" en kan weer de hele wereld aan.
Styling door Babette•Vrouwen knippen
Gyomönei.•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben geknipt en gekleurd.
Dit is helemaal naar tevredenheid.
De sfeer was super gezellig. Alle maatregelen die genomen zijn In verband met de huidige Situatie
Geven een veilige gevoel.