Al jaren ben ik een cliënte van TATI wat eigenlijk al genoeg zegt. Ik ben erg tevreden - ook tijdens de lockdown ontving ik via whatsapp een voorstel voor zelf een verf-behandeling te doen. Mede door de bijgevoegde video was het eenvoudig en goed geadviseerd. Altijd top wat mij betreft!
Styling door Babette•
Kleuren - volledigToon alles…
SASKIA•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima behandeling
Styling door Babette•Mannen knippen
Henk•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijne sfeer, toegewijde behandeling en benadering.