Voor een tweede keer bij deze salon. Opnieuw goed geholpen en kom zeker terug!
Styling door Marwan•Balayage
Sanne•5 maanden geleden
Geverifieerde review
i am sorry but if you are unable to manage appointments because of consistently being busy, which results in the loss of my €35 that I will never see again, then it is natural to feel derogatory to be told "hi can you come at 4?" not nice :(
Styling door Sami•Mannen knippen
Sawan•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Marwan is een super goede kapper en de sfeer in de salon is top! Heel tevreden.
Styling door Sami•Vrouwen knippen
Zoë•6 maanden geleden
Geverifieerde review
De salon was ok, alleen zou ik het niet aanbevelen voor kinderen. Het rook er erg naar sigaretten en rook.
Styling door Sami•Jongens knippen
Elisabeth•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik kreeg goed advies over wat het beste bij mijn haar paste. Er is niets meer te zien van mijn grijze haren 😁