Simon saved my hair and my NYE! Prachtig gekleurd!
Styling door Marwan•Highlights - T-section
Sanne•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Alles was perfect. Heel tevreden met de service en het resultaat.
Styling door Sami•Balayage
Malak•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Snel en mooi gedaan! Vriendelijke mensen en weten wat ze doen
Styling door Marwan•Föhnen / Stylen
Parmin•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik kwam hier voor de tweede keer omdat ik zó tevreden was over mijn eerste bezoek. Van de vriendelijkheid tot aan het resultaat. Helaas werkte die kapper er niet meer. Simon heeft mijn verzoek niet goed begrepen, ondanks de video die ik liet zien van hoe zijn collega mij eerder had geknipt. Niet alleen het knipresultaat, maar alles eromheen voelde niet prettig, van de wasbeurt tot aan het einde. Ik baal erg van mijn look, vooral tijdens de feestdagen.