Weet waar ze het over heeft, je wordt goed behandeld
Behandeling door Lamiya•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Matig gezicht behandeling..
Niet tevreden
Behandeling door Lamiya•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne behandeling, zeer nauwkeurig en netjes! Werd fijn meegedacht wat het beste was voor mijn nagels en hoe ik er het langste plezier van zou hebben.
Aanrader!
Behandeling door Lamiya•Gellak manicure
Danielle•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb een hele fijne pedicure gehad, ontzettend nauwkeurig en met veel zorg en oog voor detail behandeld. Ik voelde mij erg op mijn gemak. Ik kom zeker terug!