Ik heb een hele fijne pedicure gehad, ontzettend nauwkeurig en met veel zorg en oog voor detail behandeld. Ik voelde mij erg op mijn gemak. Ik kom zeker terug!
Behandeling door Lamiya•Pedicure
Danielle•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne artikelen. Biologisch en zonder plastic
Behandeling door Lamiya•Facials / Gezichtsbehandelingen
Plonie•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke behandeling en m’n gezicht is echt grondig gereinigd. Goed advies gekregen ook.
Behandeling door Lamiya•Facials / Gezichtsbehandelingen
Jessika•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede behandeling, professioneel en deskundig!
Behandeling door Lamiya•Facials / Gezichtsbehandelingen
Pat•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede behandeling gehad
Behandeling door Lamiya•Facials / Gezichtsbehandelingen