Heerlijke behandeling in een mooie en relaxte sfeer!
Behandeling door Anne•Facials / Gezichtsbehandelingen
Saskia•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel deskundig en weet exact wat ze doet! Het was echt heel erg genieten
Behandeling door Anne•Bindweefselmassage
Anoniem•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling bij Britt voor mijn nagels! Kom zeker terug.
Nagelversteviging
Nikki•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Professionele salon met ervaren medewerkers, altijd fijn om terug te komen voor deskundig advies.
Behandeling door Natalie•Laserontharen
Karolina•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik was voor meerdere keren bij Simi en laatste 2 keren vroeg ik voor een cat eye,volgens haar had ze het gedaan,dacht dat het goed was,liet het aan een professionele zien,die moest meteen lachen,zei dat is echt verkeerd,toen ging ik zelf op internet uitzoeken,idd dat was geen cat eye,voor iemand die zich professioneel noemt,weet niet wat een cat eye is.Ben perfectionistisch,moet echt goed zijn. Eigenaresse is onprofessioneel,ik wil zelf en ga nooit meer terug want het is daar negatief voor mij.
Behandeling door Isjeanne Senior Lash & Brow Artist•Wimperextensions