Super behandeling bij Danique gehad! Lieve meid en gaat ontzettend netjes te werk. Op haar advies heb ik in plaats van gellack een BIAB behandeling gedaan, nog nooit zo blij geweest met mijn nagels!
NagelverstevigingToon alles…
Jeske Reijnvaan•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooi gedaan, blij mee
Behandeling door Anne•Wenkbrauwen - threaden
Astrid•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne salon
Behandeling door Anne•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Wil•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijne en professionele behandeling!
Facials / Gezichtsbehandelingen
Mar•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Massage was weer super! Er werd ook goed geluisterd en geanticipeerd op mijn klachten.