Vond de massage niet fijn, was eigenlijk geen massage te noemen. Werd heel lichtjes aangeraakt, maar niet echt gemasseerd. Vond de behandeling best duur en niet uitzonderlijk goed ofzo
Facials / Gezichtsbehandelingen
Brechtje•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Prachtige salon, en een top behandeling. De schoonheidsspecialiste was een warme lieve dame en heeft mij een zeer professionele behandeling gegeven.
Ik ben vaste klant!
Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Natalie•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Geen goede prijskwaliteitverhouding. Bijna 50 euro voor een gellakbehandeling, dat heb ik nog nooit eerder meegemaakt. Ook kon er bij beide de medewerkers amper een glimlachje vanaf toen ik binnenkwam. Het resultaat is bovendien ook niet heel bijzonder. Zo'n dun laagje gellak dat het bijna doorzichtig is.
Al met al, het geld niet waard.
Gellak manicure
Monique•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Gastvrij, vriendelijk personeel en een prima behandeling met een prima resultaat. Zeker de moeite waard!