Natalie is zeer vakkundig. De sfeer is zeer ontspannen. Altijd heel fijn om bij haar langs te gaan.
Behandeling door Natalie•Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer mooie gedaan en heel vriendelijk!
Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd top
Behandeling door Natalie•Wimperextensions
Esta•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
heel blij mee
Behandeling door Isjeanne Senior Lash & Brow Artist•
WimperextensionsToon alles…
manon•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele prettige sfeer; warm en professioneel tegelijk. Mooie producten en altijd weer goed geholpen. Wie mooi wil zijn moet pijnlijden ? Ik kom er toch ontspannen vandaan 😉
Behandeling door Natalie•Facials / Gezichtsbehandelingen