Een hele prettige manier hoe laser ontharing wordt gedaan. Goede uitleg, precies werk, snel resultaat. Heel blij met de keuze hier!
Behandeling door Natalie•Laserontharen
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer genoten!
Behandeling door Anne•Facials / Gezichtsbehandelingen
Birgitte•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne behandeling door goede, professionele en aardige medewerkers. De sfeer is goed
WimperextensionsToon alles…
Marie-Angèle•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
De vakkundige behandeling werd met een heerlijke massage afgesloten. Ik ging volledig otspannennaar huis.
Behandeling door Natalie•Facials / Gezichtsbehandelingen
Judith•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
De SENZA gellak manicure duurde 2 uur en 15 minuten en het resultaat was matig.
De styliste was erg traag en kwam helaas onervaren over. Weinig keuze in nagellak, veel kleuren van de waaier niet beschikbaar. De scrub bestond uit 1 minuut zelf m’n handen scrubben onder de koude kraan.
Dit was eigenlijk gewoon een simpele manicure die veel te lang duurde. Ik ga hier niet meer terug.