Sinds een jaar of acht ben ik vaste klant bij Senza. Ik vertrouw Natalie inmiddels blindelings. Toen ze me deze behandeling aanraadde, boekte ik dus meteen. Wat ben ik blij met het resultaat: mijn (lastige) huid is nog NOOIT zo zacht en stralend geweest. Ik ben verkocht.
Behandeling door Natalie•Microdermabrasie
Daphne•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed en vriendelijk
Behandeling door Natalie•Microblading
Renee•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Betrokken en toegewijd
Behandeling door Anne•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Hanneke•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super blij met de behandelingen!
Behandeling door Anne•
BindweefselmassageToon alles…
Mattanja•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom ondertussen al een aantal maanden bij Nadya. Hele fijne gezicht afhandeling en zeer kundig in de bindweefselmassage. Ik kom graag, elke 6 weken en zie ondertussen ook écht resultaat!