Ik was heel blij met mijn resultaat! Het personeel en Dilan zelf waren ook super aardig en lief! Bovenal is deze kapsalon het zeker waard om je haar te laten doen ((:
Styling door Dilan•Kleuren - volledig
Eline•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn geholpen! De kapper gaf veel aandacht en tijd aan het knippen, had er duidelijk veel verstand en kennis van. En nam de tijd om er het beste van te maken!
Styling door Aleyna•Mannen knippen
Martijn•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik was erg tevreden, ze luisterde echt naar mijn wensen en paste de behandeling daar ook op aan, ben er blij met het resultaat!
Styling door Aleyna•Highlights - heel hoofd
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super goed geholpen!
Styling door Aleyna•Föhnen / Stylen
Betul•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Onze dochter (2,5) haar eerste knipbeurt. Mia was super geduldig en aardig. Ze bewaarde de rust en wist mijn dochter ook gerust te stellen. Daarbij een tof kapseltje geknipt.