Wauw, super blij met mijn haren en Aleyna is gewoon pro in wat ze doet!
Styling door Aleyna•Kleuren - volledig
Lis•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer goede kapperszaak! Super gezellige/aardige mensen en je merkt dat ze ook echt weten wat ze aan het doen zijn. Ze geven ook goed advies en raad het zeker aan iedereen aan!
Vrouwen kleuren
Sanne•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was weer een feestje om er te zijn
Styling door Dilan•Vrouwen knippen
Sonjaa•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ging erheen zonder echt een idee te hebben wat ik met mijn haar zou doen. Ik wilde het knippen voor mijn bruiloft maar wilde wel dat het nog opgestoken kon worden. Dilan kwam met een mooie oplossing. Iedereen is super enthousiast over mijn nieuwe haar stijl.
Ik denk wel dat teveel laagjes niet zo handig is als je wilt opsteken achteraf gezien maar we hebben een mooie oplossing!
Styling door Dilan•Vrouwen knippen
Wendy•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd gezellig in de salon en word goed geholpen! Helemaal verliefd op m'n haar :)