Het knippen gaat vlekkeloos, alles ziet er altijd goed uit. De mensen zijn ook SUPER gezellig en er hangt een leuke sfeer. Er is ook geen één kapper die niet goed kan knippen. Over het algemeen is het echt een geweldig team en een geweldige zaak!
Styling door Shah•Mannen knippen
Aydin Gozukucuk•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Mia begreep me heel goed en heeft me weer prachtig geknipt, me happy!