I had a great experience, a perfect haircut, the atmosphere at HD Colorhouse is lovely, all the staff is friendly and Mia was super professional. I’ll be back for sure!
Vrouwen knippen
Andreea•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
heel leuk team!! je voelt je vanaf het moment dat je binnen stapt gelijk welkom, ze doen je haar heel fijn en super mooi. het resultaat van mijn haar was nog mooier dan ik had verwacht. ze zijn ondertussen lekker aan het kletsen, ze zijn heel gezellig en heel aardig. beste kapsalon waar ik ooit ben geweest :)
Styling door Dilan•Kleuren - volledig
Pleun•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super!
Styling door Aleyna•Kleuren - volledig
merel•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Dylan heeft me supergoed geholpen, ze kijkt echt naar wat je wilt en welke stijl bij je gezicht past. Ze geeft ook goede tips mee. Love it!
Styling door Dilan•Vrouwen knippen
Fariel•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Een warm welkom zodra je de deur binnen loopt: meerdere collega’s begroeten je enthousiast. Je wordt ontvangen, krijgt een drankje, waarna geduldig en respectvol met je wordt besproken wat het plan is. De uitvoering is grondig en vakkundig, je bent hier in goede handen!