Ik ga altijd tevreden en blij weg. Beste kapper van het land!
Styling door Shah•Mannen knippen
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd vriendelijk en heel blij met mijn haarkleur. Zeker een aanrader!
Styling door Aleyna•
Highlights - half hoofdToon alles…
Megan•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn haar was echt aan een knip beurt toe maar ik durfde niet,Mia heeft me helemaal gerustgesteld en heeft het zooo perfect geknipt , mijn krullen dansen weer op mijn hoofd .