Dit was de eerste keer bij deze salon. Ik heb mijn haar laten kleuren en knippen, ik ben zo ontzettend blij met mijn kapsel!! Dilan is erg goed in wat ze doet en een fijn mens.
Styling door Dilan•Kleuren - volledig
Carly•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super salon waar je je heel welkom voelt
Styling door Dilan•Vrouwen knippen
Ria•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect!
Styling door Aleyna•Mannen knippen
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele professionele salon waar ze echt de tijd voor je nemen en naar je luisteren. Vakkundig en erg leuk personeel. Daarnaast ook helemaal blij met het resultaat. Ik kom zeker terug.
Kleuren - volledig
eva•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Aleyna was amazing. She asked all the relevant questions before she started cutting my hair and I loved the haircut.