Wonderful, they always treat me like a queen! 👑 I am so happy to have them in Utrecht.
Styling door Harrison•Vrouwen knippen
Heather•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Inmiddels al weer een tijdje vaste klant hier, en je wordt altijd gastvrij welkom geheten, de sfeer is prettig en ontspannen.
Harison en Shadi zijn beide heel goede kappers, goede adviezen en de kleuring en het knippen zijn uitstekend!
Styling door Shadi•Kleuren - volledig
Nellie van Wageningen•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Shadi is een super goede mannenkapper waar ik graag terugkom. Hij weet mijn kapsel altijd perfect uit te laten komen. Waar het bij andere kappers het altijd nét niet is, is het bij Shadi altijd perfect. Hij neemt dan ook de tijd om het echt af te maken zodat je niet met een haastklus naar buiten loopt. Aanrader!
Styling door Shadi•Mannen knippen
Thomas•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben sinds Shadi en Harrison de salon hebben overgenomen van hun voorganger klant bij Shear Madness. Ik ben altijd enorm tevreden over het resultaat en erg te spreken over de professionele, persoonlijke en relaxte sfeer. Ik kan deze zaak van harte aanbevelen en ik kom hier elke 6 weken weer!