Convenient location in Utrecht, really friendly, considerate and lovely stylists who pamper you. I loved my cut and blow out. And the massage chair you sit in while your hair is being washed is definitely a big plus.
Styling door Harrison•Kleuren - volledig
Nicolette•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Geweldig advies en prachtig in laagjes geknipt!
Styling door Shadi•Vrouwen knippen
Sanne•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Een fijne sfeer, vriendelijke mannen en het belangrijkste goed geknipt!
Styling door Shadi•Vrouwen knippen
Marieke•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd aardig, altijd goed.
Styling door Shadi•Mannen knippen
Tom•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Shadi and Harrison are the most welcoming and friendly people you can wish for. Love coming here.