Had a wonderful experience with Shady.
Cut my hair perfectly. Fabulous salon and service. Definitely coming back!!!!!
Styling door Harrison•Vrouwen knippen
Francesca•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
fijne salon om te komen met fijne kappers
Styling door Shadi•Föhnen / Stylen
De lorenzo•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
I had my haircut done by Harrison. It was great as always
Styling door Harrison•Vrouwen knippen
Cristina•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd gezellig hier. De tijd vliegt.
Styling door Shadi•Permanent
Brigitte•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige hoe ze je verwennen! Lekkere producten , verf mijn grijzen haren al lang en iedere 4 weken maar mij haren blijven glanzend en gezond er uit zien