Een nieuwe kapper vinden is altijd spannend. Zodra ik in de stoel zat en ik persoonlijk advies kreeg over mijn kapsel, voelde ik dat ik volledig kon vertrouwen op de skills van Shadi. Je haar een stukje korter knippen, doordat het erg dood is, is altijd enorm eng. Maar hóe het is geknipt is zo mooi gedaan, dat ik nu eigenlijk dit kapsel altijd wel wil. Enorm fijne ervaring en ik kom zeker terug!
Styling door Shadi•Vrouwen knippen
Merel•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Great Experience
Styling door Shadi•Mannen knippen
Rafael•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
M’n haar zit echt fantastisch. De hele ervaring was super, van het haren wassen (incl. hoofdmassage) tot aan het knippen en föhnen. Voelde me helemaal op m’n gemak in deze salon. Ik kom zeker nog terug!
Styling door Shadi•Vrouwen knippen
Mariël•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Always a great look and the guys are super friendly!
Styling door Shadi•Mannen knippen
Hendrik•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Shadi heeft zichzelf overtroffen,mijn haar is prachtig gekleurd en gekapt.
Dank Shadi