It was my second time there and they are all nice, fun and loving people. It was quite busy that time but it was never boring they will really entertain you and my hair was amazing after the cut. It's worth it!
Styling door Shadi•Vrouwen knippen
Maria•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Was weer top, goed geknipt en gezellig
Styling door Shadi•Mannen knippen
Sjoerd•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel erg blij met mijn, toch wel metamorfose. Van lang, dood haar met veel kleurverschil (warm en koel door elkaar), naar een frisse lange bob met prachtig blond gekleurd haar. Ik ben zo mega goed en lief geholpen!
Styling door Shadi•
Vrouwen knippenToon alles…
Emma•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
De Salon is gezellig met vakkundige kappers.
Shadi is super voor mij.
Verft perfect en knipt bijzonder mooi zoals ik het wil , dus zeer blij met hem.
Styling door Shadi•Föhnen / Stylen
De Lorenzo•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn haar is mooi geknipt en verzorgd, mijn krullen zijn weer terug, en dat allemaal in een super gastvrije en gezellige kapsalon!