Ik ben heel blij dat ik een goede kapsalon in Utrecht gevonden heb. De jongens zijn goed kappers en heel vriendelijk, de sfeer is altijd warm.
Styling door Harrison•
Kleuren - volledigToon alles…
Gisa•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Maybe treat your guests equally, like offering something to drink to everyone who afford your services, even to those who only took small stuff like pony cut worth €15 and don’t speak Dutch well yet :)
Styling door Shadi•Pony knippen
Asha•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne mensen en erg blij met het resultaat. Ze hebben ruim de tijd genomen om heel gronding highlights te zetten door heel mijn haar heen. Ik zou hier zeker weer eens terugkomen!
Styling door Harrison•
Vrouwen knippenToon alles…
Femke•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Haar en baardje altijd perfect in model en super vriendelijke mannen! 🥇