Enorm blij met mijn nieuwe lengte en mijn haar is super mooi verzorgd! Heel erg bedankt Shadi en Harrison, hier kom ik zeker terug!!:)
Styling door Shadi•Vrouwen knippen
Esther•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel blij met m’n nieuwe frisse kapsels. Harrison begreep wat ik wilde en hielp me met het maken van de beslissingen. Ik kon zowel lekker met hem kletsen als ontspannen. Fijn!
Styling door Harrison•Vrouwen knippen
Myrthe•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Beste kappers :)
Styling door Harrison•Vrouwen knippen
Amélie•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Great color as always
Styling door Harrison•Kleuren - volledig
Deborah•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele goed kapper, dacht mee over mijn kapsel en was erg gastvrij