Mijn haar is nog nooit zo mooi geknipt en verzorgd! Heel tevreden mee :)
Styling door Shadi•Vrouwen knippen
Lisa•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
(Ik heb geen extensions gehad)
Knippen, wassen, drogen en de hara behandeling waren super, zoals altijd. Fijne consult met Harrison, mooi geknipt en goed advies gekregen over het stylen.
Styling door Harrison•
Vrouwen knippenToon alles…
Charlotte•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
I was extremely happy with the outcome of the hair cut and was relieved that not much was cut off from the length.
Styling door Harrison•Vrouwen knippen
Letta•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Shadi en Harrison zijn super.
Verven knippen en föhnen zijn super.
Echt een feestje om daar te komen.