Ontspannen sfeer bij Sipan hairstyle. Ik heb een redelijk lastig kapsel echter ben ik hartstikke mooi geknipt door Machreb. De crew is in opleiding maar staat onder toezicht van de eigenaar; een zeer ervaren kapper. Aanrader hoor! Ik kom zeker terug
Styling door Rahma•Vrouwen knippen
Ilse•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Nice hear cut.
Styling door hassan•Mannen knippen
Bruno•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Netjes geknipt, er werd veel tijd genomen en het was gezellig!
Styling door hassan•Vrouwen knippen
Esther•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super vriendelijk personeel en hele goede service. Hassan heeft mijn haar met veel deskundigheid en aandacht geknipt. Zeer tevreden!