Vriendelijke mensen, doen echt hun best met persoonlijke aandacht en denken met je mee.
Styling door Hassan 2•Vrouwen knippen
Eva•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed geknipt en goede servicd
Styling door hassan•Mannen knippen
Dali•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Hassan is the best!👌🏾
Styling door hassan•Mannen knippen
Vladimir•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goede snelle service en al die jaren dat ik er kom nooit teleurgesteld. Goed resultaat en vriendelijk personeel
Styling door hassan•Mannen knippen
Sebastiaan•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd goede en vriendelijke service. Hasan is altijd goed gehumeurd en is altijd in voor een praatje. Ook het knipwerk en het wassen vooraf is altijd een tevreden ervaring.