was voor het eerst naar aanraden van een vriend van mij. Kom zeker vaker terug
Styling door Hassan 2•Mannen knippen
Daan•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super
Styling door hassan•Mannen knippen
Chiel•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke mensen en goede service. Kwam in eerste instantie alleen voor een knipbeurt maar kreeg van de zaak een gratis wasbeurt erbij. Vervolgens ben ik heel mooi geknipt en zeer zorgvuldig geföhnd en gestyled. Er werd echt de tijd genomen. Heb nu een andere coupe dan normaal en ben er zeer blij mee!
Styling door hassan•Vrouwen knippen
Diana•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Top
Styling door hassan•Mannen knippen
Dennis•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed advies, kapper geeft eerlijke mening hoe t ook anders zou kunnen